طراحی لوگو

عناصر لوگو

رنگ لوگو

میزان خلاقیت، ثبات و پایداری، جدیت و در نهایت ماهیت یک برند توسط رنگ لوگو به مخاطب منتقل می شود.

عکس

تصویر ممکن است یکی از اجزاء اصلی در طراحی لوگو باشد. تصویر ارتباط خیلی قوی و محکمی با بیننده برقرار می‌کند و در خاطر می‌ماند.

فونت

فونت باید متناسب با طرح کلی لوگو باشد و یا در صورتی‌که تنها از کلمات تشکیل شده، متناسب با شخصیت کار و سازمانتان باشد.

تگ لاین

این آیتم یک عبارت کوتاه است که معمولا در پایین لوگو نوشته می‌شود. کاربرد استفاده از تگ لاین در مواقعی است که باقی عناصر لوگو به تنهایی قادر به معرفی زمینه کاری شما نیستند.

انیمیشن

موشن گرافیک

موشن گرافیک را می‌توان نوعی انیمیشن دانست. درواقع این مدل از انیمیشن نوعی ویدیو است که با به حرکت درآوردن طرح‌های گرافیکی ایجاد می‌شود. اگر بخواهیم کامل تر بگوییم موشن گرافیک فرآیند استفاده از دانش طراحی و افزودن فاکتورهای فضا، زمان و بعد به اجزای گرافیکی است تا آن‌ها را تبدیل به یک تصویر ویدیویی جدید کند.

موارد استفاده از موشن گرافیک


اشتراک اطلاعات
عنوان برای فیلم و دیگر انواع ویدیو
متحرک کردن لوگو
پست‌های شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی دیجیتالی(دیجیتال مارکتینگ)